Ingen vet allt..

Fick för mig att skriva här..

Vet inte vad jag ska skriva riktigt..
Många skriver om sin vardag o sina liv i sina bloggar.
Men jag känner inte riktigt för det.. Varför ska folk som jag inte ens känner veta vad jag gör o om mitt liv?
hmm, njä.. Tror jag är mer av den hemliga typen =)
visst jag kan berätta små saker men inte allt..
Jag trivs med det o de e huvudsaken!


Det jag kan till lägga är väl att jag ska prov jobba på akropolis på onsdag :D och det är jag glad över hoppas det blir massa jobb där sen :D


Ha de bra! natti!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Jag har faktiskt läst det men kom inte ´på vad jag skulle kommentera ;P

Men bra jobbat, nu hoppas jag på fler inlägg :D

Postat av: Jacqueline

Jag har faktiskt läst det men kom inte ´på vad jag skulle kommentera ;P

Men bra jobbat, nu hoppas jag på fler inlägg :D

2008-05-27 @ 20:26:13
URL: http://kalcium.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback