Vänner och drömmar!

Idag är ämnet vänner och drömmar.

Vänner!

Vad är en vän för dig?
Vissa har många vänner vissa har få vänner. Men det är väl inte antalet vänner som gör att de är bättre?
Jag har hellre en äkta vän än många som man inte riktigit vet vart man har.
En riktig vän ska finnas där för en, man ska trivas i dens sällskap och man ska kunna lita på den.
Vill man ha en sådan vän måste man själv vara så tillbaka.
Det är klart att riktiga vänner kan bråka/tjaffsa men är man riktiga vänner så löser man det lika fort :)

Jag har en vän som jag kan lita på o vet finns där för mig i vått o tort. Så som jag finns där för henne.
Aldrig skulle jag vilja förlora henne :) Om alla hade en sån vän skulle alla vara riktigt nöjda!
När man hittat sin bästa vän så ska man vara rädd om den! Inte alla som har den turen!




Drömmar!

Det du drömmer på natten kan betyda olika saker. Kroppen bearbetar dina indre tankar o känslor.
Man kan inte läsa av drömmen ordagrant men tex, drömmer du om att är gravid, eller föder ett barn eller att nån annan i din dröm gör det så betyder det att något nytt i livet kommer hända.
Drömmer du att du är naken betyder det att du döljer något.
Man kan tyda det mesta av drömmarna man drömmer på natten.

Om du äter innan du går o lägger dig så är det lätt hänt att du drömmer mardrömar inte alltid men oftast.
För då jobbar kroppen medans du sover o hjärnan fattar inte det så då blir det konstiga drömmar.

Jag tycker drömmar är intressanta på många sätt. Nästa gång du drömmer något skriv upp det på en lapp
och kolla på internet vad dina drömmar betyder =)
Gå in på google o sök på "tyda drömmar" så kan du trycka på någon av länkarna o tyda din dröm :)




Kan tillägga för er som vill veta att jag sökt jobb utomlands :D hihi
Läskigt men en kul grej :) skulle inte vara helt fel o jobba utomlands :D


Du betyder massor <3
//Jannike

Kommentarer
Postat av: Ida

Coolt vart ska du jobba:D?

2008-07-01 @ 00:14:53
Postat av: sofia

vart har du hittat där man söker jobb utomlands ? :)

Postat av: Anonym

vart har du hittat där man söker jobb utomlands ? :)

2008-07-07 @ 18:55:29
URL: http://edstam.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Nej Putte kör så klart :D

2008-07-14 @ 16:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback