Känns som en evighet.

Ska försöka bli bättre på att blogga här =) hehe

Hur har helgen vart? Jo, den har vart bra!
I fredags var jag i skolan sen träffa jag Jimmy ett tag sen åkte jag hem till Sandra o drack
vi gick även ut o tog några öl =) sen igår sa jag hejdå till jimmy som åkte till Thailand!
Och på kvällen var jag ute med johanna malin o några till och det var kul! sen hamnade vi på efterfest
vid kloster kyrka typ =) Jag var hemma vid halv 5 på morgonen xD
Malin o johanna så underbara tjejer! <3
Idag har jag vart hemma hos mor o far o hälsat på o sen även träffat sandra o jennica =)
Och så har jag pratat med Jimmy på msn ^^ Vart så glad när han var inne när jag logga in =)


Du är det finaste jag vet, du är det dyraste i världen, Jimmy! <3
// Janniiike

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Haha berättlesen i början där det står siffror, dem ska du byta ut genom allafrågor och då i slutet blir hela berättelsen knasig om du förstår? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback