20/2 - 08

Jag försöker uppdatera här ofta men det går inte så bra... hehe
Men nu ska jag ta mig tid att skriva lite =)

Just nu är jag hemma hos mamma o pappa o hälsar på.
Har vart hudvakt här så har tagit mig en promenad i skogen :) myys.
Nu kollar jag på gilmore girls! Är jätte trött!!
Ikväll blir det en tidig kväll skulle jag kunna tro =)


Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag fyller år
och 5 dagar tills min Jimmy kommer hem :D Nu har han vart borta alldeles för länge!
Saknar honom massor! Men idag smsa han mig :D Då vart jag jätte glad o förvånad. hah!
Tycker om dig, Jimmy <3


Har även fått jobb nu :D wiihoo ;P hehe Första jobbintervjun och det gick bra ^^


Vi ses i himlen, Tero Nuolioja <3
// Janniiiiiiike

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Vadå hälsar på? Bor du inte hemma längre? Har jag missat nåt?? :O:O

Postat av: Jacqueline

Men vadå!Vart bor du då?!är det hos pojken? :D

2008-02-24 @ 22:29:41
URL: http://kalcium.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback