Jannike Michélle Anneli.

Lite uppdatering här också ;P 
Fredag ska jag festa med Johanna o Malin ;D Hoppas på att det blir toppen ;)
Sen på lördag kanske det är fest med Fiia, Grahn, Elin, Frida mfl :) hihi




Ena stunden så tycker du något är bra riktigt bra, du säger att det inte finns nåt bättre
och att det för alltid kommer vara så, för du älskar den här personen...
Du ser inget annat än den här personen...
Och ni säger till varandra att det alltid kommer att vara ni, i våtto tort...
Men så en dag så händer det att ni skiljs på er väg, vänner som ovänner...

För stunden kändes det som att världen hade rasat för mig men nu, hur känns det nu?
Ett tag såhär efter? Jo, tack det känns toppen :) Det var precis rätt beslut..
Jag är glad att du skiljde på våra vägar här i livet..
Känner att jag är en mycket gladare person o uppskattar livet mer nu.
Jag har min familj o mina vänner, och det gör mig glad :) Jag har insett att du inte är viktig i mitt liv längre :)
Hoppas att detta är ett slut på allt nu, verkligen slut.. Slippa allt med dig o slippa ha en som kollar en!
"Du var helt enkelt inte den rätta. Alla gör vi misstag, även jag."


Nån som vill leka? ;P
// Janniiik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback