En str saknad.

Ja, så har man blivit sjuk då..  Feber, förkyld o ont i halsen...
Det ända positiva är att jag slipper skolan. Är så trött på den just nu.
Har sån ångest över att gå till skolan!!



Sitter här o tänker lite, eller kanske inte så lite...
Jag försöker fortfarande intala mig själv att du bara är på en lång resa för jag vill inte inse att du
är borta på riktigt... Har inte träffat dig på 3 år nu och det känns inom mig som fan!
Saknar dig oändligt mycket... Önskar du kunde komma tillbaka för jag behöver dig!
Jag vill inte inse att du aldrig mer kommer tillbaka...
Vart du än är så kommer jag alltid att älska dig.
Vi ses i himlen, Tero <3


Nu ska jag sova eller iaf försöka. Ingen skola imorgon heller... =)

Du är den ända för mig <3
// Janniiiii


Kommentarer
Postat av: Sofiia

Jag saknar dig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback