En dag i taget.

En saknad

En oerhörd tystnad
en saknad så stor
ett evigt mörker
det är i himlen du bor

Du tröstade mig när jag sörjde
du spred glädje och hopp
du var alltid glad och trevlig
jag har intalat mig att du bara rest bort.

Jag tänker ofta "var just du tvungen att gå"
jag funderar så mycket
när jag vid din gravsten står.

En ängel hämtade upp dig
du behövde inte längre vara kvar
du slapp allt lidande
din uppgift på jorden var klar!

Du finns i mina tankar, Tero Nuolioja! <3
(Du betyder allt för mig...)






I fredags festade jag med Elin, Frida och Sofie :) Vi var på lite olika ställen vi ^^
Vi började hemma hos Elin sen tog vi en taxi till Anton sen gick vi till stan sen till Alex :)
En riktigt trevlig kväll :) Tack tjejer !

Lördagen kom morbror och hans familj över så jag lekte med mina två små kusiner ;D
Sen när dom åkte gick jag till Jennica ett tag sen vid 8 på kvällen gick jag hem o kolla på tv resten
av kvällen =) Jag var rikgtigt trött xD Vart ju inte så mycket sömn i fredags... hehe

Och idag kom Jennica hem till mig o vi prata o lite sånt sen åt vi mammas nybakta bröd ;D
Sen gick vi hem till Jennica där vi tog det lugnt o sen baka vi kakor ;D
Våra egna kakor som vi själva kommit på ;) hehe Goda vart dom också :)
Och på tisdag ska vi uträtta lite ärenden ^^ Får ju pengar då så måste införskaffa lite nya saker :)

Hur mår jag för övrigt då? Jodå, det funkar men känner mig otroligt konstig...
Jag är helt seg i kroppen o orkar inte göra något + att jag har ont i hela kroppen =/ Speciellt magen ...
Men men... Ska till doktorn nån dag nu i veckan för att komma under fun med vad det är för fel :)


När den rätta dyker upp säger hjärtat till, då får huvudet säga vad det vill. <3
// Janniiik

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hehe jag har sex stycken :P Men en sjunde är bokad.
Jag har en skorpion på högra skuldran,en text under nacken,en ödla på bröstet,tre stjärnor bakom höger öra,ett kina tecken på vänster arm och en streckkod på höger handled XD
Ja det var ett par eller hur :P
Men du får gärna svara på min ahur frågot du med ;P

Postat av: Jacqueline

Tack för att du svarade på frågorna :D

2007-09-26 @ 20:56:18
URL: http://kalcium.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback