Uppdateringen :P

Tänkte uppdatera lite här...

Förra veckan vad hände då? hmm... Sov hos hos fia nån dag iaf... sen vet jag inte. hehe

Helgen som var:
Fredagen hade jag en hemma kväll.. Eller ja, gick över till grannen med mor o far o tog en öl bara.
Vart en tidig kväll..
Lördagen på dagen var jag o mor på tuna park o shoppa o åt där sen på kvällen fixade jag mig o gick ut med Jacqline, Malin, Frida & Filip.. Det vet en trevlig kväll =) Tack ni för en trevlig kväll :)
Söndagen hälsade jag på henne hos sandra & kolla in hennes nya lägenhet =) Trevlit trevligt :)

Sen igår var jag hos fiia =)
Och idag har vi vart i badhuset o badat ;D Sen köpte vi mat på spice hot & gick till Fia & åt o sen har vi legat på soffan  tills grahn kom o hämtade oss så tog vi en åktur =) och nu sitter jag här hos fia o hon lagar mat o det är lite rykit i lägenheten må jag säga, har ont i ögonen!! hahaha Fia är jätte duktig på att laga mat ;D


Nu orkar jag inte skriva... Men ha det bra!


Vila i frid, Tero <3

// Jannike

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Tack själv för en rolig kväll! :D
Du får logga in på msn så jag kan skicka bilder :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback