I miss you.

Var ett tag sen jag skrev här ... Men nu ska jag väl ta mig tid o skriva några rader =)

Kan berätta lite om helgen, fredag blir det att övningsköra sen bara vara hemma o ha filmkväll.
Sen på lördag på dagen ska jag övningsköra och sen slinga min kusins hår och sedan på kvällen blir det utgång med Jennica ;D Ska bli så roligt så :D


Måste även tillägga att jag har världens bästa vän *Skryter*
Har känt henne i 5år nu och vi står varandra riktigt nära nu! :)
Det finns ingen som henne, hon finns där i både med o motgångar..
Är stolt över att ha en sån fin och underbar vän som henne =)
Aldrig någonsin ska någon få skilja på oss!!
Jennica och Jannike bästa vänner föralltid <3


Nu ska jag gå och vila är riktigt trött ...


Du finns i mina tankar dag ut o dag in..
Saknar att prata med dig, vill ha dig här nu!
Intalar mig själv att du fortfarande bor i Spanien o snart ska komma o hälsa på..
Men inserst inne vet jag att jag bara inbillar mig det, för du kommer aldrig mer tillbaka.
Du är borta, och det är föralltid. Men inom mig lever du än.
Något du kommer göra i resten av mitt liv, för du var speciell för mig!
Tårarna rinner ner för min kind, när tanken kommer att det är i himmlen du bor nu...
En dag kommer vi träffas igen, när jag kommer till dig i himmlen!
Då får du visa mig hur "livet" är där uppe..
Saknar och älskar dig över allt annat.
Vila i frid, Tero Nuolioja <3

Jag sökte dig och fann mitt hjärta <3
// Janniii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback