En månad o åtta dagar kvar!

Har märkt att jag är lite dålig om att uppdatera här och har fått lite klagomål om det ;P hehe
Ska försöka bättra mig :)


Har vart en bra helg :) Fest med Fia o vincent o resten i fredags o i lördags var jag barnvakt :):)
Och söndags umgicks jag med Jennica :)


Ja, snart åker man till Thailand, weeei :D Att jag längtar !!
Och hoppas på att man kommer hem brun (a)
Kommer sakna folket här hemma men men ;P


Och nästa år SKA jag o Fia åka till Thailand o vara borta i 3månader :D
Det är något jag drömt om hur länge som helst så nog allt ska det bli av :)
Kring 8 tusen för flygresan dit o hem =) Var o kollade det idag^^
Då ska jag leva livet, bara göra det jag känner för!



Du har lämnat ett tomrum inom mig, ett tomrum som ingen kan ersätta...
För det finns ingen som dig. Aldrig att någon skulle kunna ta den plats du har inom mig!
Aldrig, för du är alltid min morbror o min bästa vän!
För mig finns du fortfarande, jag kan känna att du är hos mig ibland!
Saknar dig oendligt mycket ...
Vila i frid, Tero <3



Du är det finaste jag har <3
// Jannike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback