Tankar som blir till ord, ord som blir till meningar...

Takarna snurrar i huvudet på mig, vet varken ut eller in.
Jag vill få svar på alla mina tankar men finns ingen som kan besvara mina tankar..
Blir förvirrad av allt det här, vet ibland inte vart jag ska ta vägen...
Smärtan inom mig tar kol på mig.. Jag orkar inte med sån här skit.
Stanna tiden, jag vill av, av från denna snurrande jord.
Vill bara samla kraft för att sedan orka hoppa på och fortsätta...
Men det går inte, livet är inte lätt men man måste lära sig o leva med det...
Jag vill bli fri från allt, jag vill bli lycklig igen... När kommer min tur?



Du är en stor del av mitt liv o det kommer du alltid o vara,
även fast du kanske är miljontals mil ifrån mig.
Inga ord kan beskriva hur mycket jag saknar och älskar dig.
Fan fan fan, jag vill inte inse att du är borta !!!
Vart du än är så finns du alltid inom mig...
Älskar dig morbror <3


"När dina steg har tystnat 
finns ändå ekot kvar. 
När dina ögon slutits 
vi alla minnen har. 
Vi spar dem i vårt hjärta 
tar fram dem då och då. 
Så kommer du alltid 
att vara kvar ändå."


The end.
// Janniii


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du skriver så fint vännen!
Och din tur kommer, det vet jag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback