Släpp mig fri.

Även om jag vill och tror att du är borta ur mitt liv.
Även fast du svor på att det alltid skulle vara vi, att vara bara du o jag.
Jag vill hata dig men älskar dig mer för varje dag.


 

Det var mera än ett år sen som du lämnade mig ensam.
Jag har blivit sviken men åter fått känslan.
Du var speciell, du har mitt hjärta i din hand.
Du har glömt bort mig helt för du rinner ut som sand.
När jag tänker tillbaka så fäller jag en tår.
När du låg här bredvid känns precis som igår.
När jag skriver det här river jag upp gamla minnen..
Känner svarta tårarna rinner ner för kinden.
Jag hade glömmt det, hur mycket du betyder.
Det svider att inte kunna prata som vi gjorde förut,
det ger mig en känsla av att livet är slut.


Kärlek vad är det för nån skit?
Den hittar aldrig hit, nej den når aldrig fram.
Varför är det såhär? Vad ska man göra nu?
När kärleken är slut.Jag hittar inte ut. O varför blev det såhär?


 

Fan också, jag todde verkligen att jag hade glömt det här.
Men det är fakitks väldigt svårt att undvika när,
du träffar andra som är bättre än jag,
som får dig på fall som får dig att må bra.
Det vi två hade betyder inget längre.
Jag förstår inte varför vi inte ens är vänner.
Vi gick igenom stora tider men jag hade dig bredvid.
Du var som en ängel, vakade över mitt liv.
Vi var tillsammans varje dag i mer än ett år,
är det så konstigt att jag tycker det här är svårt?
Att leva utan dig, jag har lärt mig med tiden.
Du o jag var inte menade för varandra i livet. Kärlek kommer kärlek går.
Jag trodde att jag glömt det men alla minnen alla dagar påminner mig.
Jag känner inte kärlek längre men jag känner saknad,
Ett stort tomt hål det är dig som jag saknar.


 

Kärlek vad är det för nån skit?
Den hittar aldrig hit, nej den når aldrig fram.
Varför är det såhär? Vad ska man göra nu?
När kärleken är slut.Jag hittar inte ut. O varför blev det såhär?




Vissa låttexter stämmer in på ens liv ganska så bra.


Ja, konstigt känns det. Det har hänt för mycket...
Jag orkar verkligen inte mera... Det finns ingen som förstår.
Hur mycket jag än pratar om det så finns känslan fortfarande kvar,
och det är lika jobbigt, så nej det hjälper inte.
Jag försöker vara glad men det känns i mitt hjärta.
Fan, blir så arg på allt det här!! Jag vet att jag för tillfället är jätte dålig,
men jag försöker att komma bort från allt, gör saker för att slippa tänka...
Det finns mycket ni inte vet något om så snälla, säg inte att ni vet!...
Jag tappar snart hoppet om allt... Gah . . .
Död inombords.


I onsdags så var jag ute på Harrys :)
Förfestade hos Andre med Alex, Slusken o Dennis sen drog vi till perongen o
träffa Johanna o Jannette o dit kom även marcus o tog en cider/öl.
Sen gick jag, Alex, Slusken  o Marcus in på Harrys o där parta vi som fan :D
Trevligt var det där, träffa mycket folk där o dansa o drack massa där inne!
Sen efter 2 nån gång vart jag o alex hämtade av pappa o han körde oss.
Måste göras om någon dag :) Tack för sällskapet.

Sen i torsdags så åkte jag hem till Sandra o vi satt ute o pratade o sen
kom Marcus o Danne o hämtade oss o vi åkte lite bil sen åkte vi o kolla på film o
bara hade det allmänt trevligt hos marcus syrra =)
Sov även kvar där så kom hem idag på eftermiddagen =) Tack för en bra kväll!


Utgång imorgon? Skulle inte vara fel det inte :)

J: People adore you.
A: You like to drink.
N: You can keep secrets.
N: You can keep secrets.
I: You are great in bed
K: You're wild and crazy.
E: Damn good kisser.


E: Damn good kisser.
L: Everyone loves you.
L: Everyone loves you.
N: You can keep secrets.

E: Damn good kisser.

S: Easy to fall in love with.
K: You're wild and crazy.
O: Awesome kisser.
G: You never let people tell you what to do.


(Haha, snodde det där av nån ^^ Lite kul o se vad bokstäverna betyder ;P)


I Miss You . . .
The end!
// Jannike

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch

2007-05-20 @ 17:46:25
Postat av: jannik

usch?

2007-05-20 @ 18:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback