En sjuk Jannike

Idag har jag vart hemma från skolan för jag är sjuk.. Lär vara hemma imorgon med om det inte blivit bättre.
Så ska väl försöka plugga då när jag ändå är hemma o inte har nåt o göra..
Nu vill jag bara att gra´s ska börja så man kan bänka sig framför tv o ha nåt att göra =)

Och du skär, skär som laser och jag har inget vettigt försvar.
Att ens försöka värja sig saknar mening,
för du skär, skär som laser och jag förlorar hur jag än gör.
För du är inte nån som man låser in och inte nån som man "har"



Inledande
01.Fullständigt namn: Jannike Michélle Anneli Ellneskog
02.Din ålder: 18
03.Födelsedag: 24/2
04.Syskon: En lille bror.
05.Hårfärg: Brunt med blonda slingor.
06.Ögonfärg: Blå/gröna.
07.Skostorlek: 37



Grejer
01.Var shoppar du helst? Stockholm eller Göteborg!
02.Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många? 5 Piercings =)
03.Hur många skor har du? Många många ^^
04.Hur många par byxor har du? Jadu, många det med.
05.Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Yes =)

Bästa
01.Färg: Färg glatt.
02.Mat: Taco
03.Killnamn: Alexander, Adam och Milian.
04.Tjejnamn: Jasmin, Ebba och Julia.
05.Ämne i skolan: Foto.
06.Klädesplagg: Thaits, och klänning.
07.Sport: Ute och gå o motions simmar ibland.
08.Musik: Allt möjjligt.
09.Fras/mening/uttyck: Såhära :P
10.Raggningsreplik: "Vill du föja med mig hem o koka mackaroner o hångla?" haha




Extra grejer
01.Tar du droger? Nej, aldrig!
02.Vad använder du för schampoo? Olika..
03.Vad är du mest rädd för? Att förlora den man älskar.
04.Vad lyssnar du på just nu? Inget, bussen som åker förbi utanför mig.
05.Vilken bil skulle du vilja ha? En audi a3 skulle inte vara fel :)
06.Vem fick du senast SMS ifrån? Sandra.
07.Var vill du gifta dig? Vet inte. Det ska iaf vara fint.
08.Hur många MSN-kontakter har du? Många många :P
09.Hur många av dem är online just nu? 46.

Slutfrågor
01.Pizza eller choklad? Inget av de!
02.Tränar du? Inte nån sport.
03.Hur ofta? Ute o går så ofta jag kan.
04.Guld eller Silver? Båda!
05.Vilken film såg du sist på bio? Linas kvällsdagbok.
06.Vem/vilka har betytt mest för dig i ditt liv? Familjen, vänner, Tero och Alex.
07.Vad vill du helst av allt ha just nu? Att min drömprins ska knacka på dörren? :P Nej, men att gray´s ska börja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback