Ännu en lista du kan sno :P

Vilka instrument kan du spela? Spanien på piano ^^
Vilken idrott sysslardu med? Ingen, motions simmar ibland.
Vill du hellre ha mejl än riktiga brev? hm, brev är roligast för det får man aldrig :P
Har du haft sex med någon utomhus? Ja, självklart ^^ ;D (Måste ju testa på nya saker.)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Självklart!
Är du bisexuell? Nej, absolut inte :)
Hur mycket krävs för att du ska bli full? Vet inte, inget jag tänkt på :P
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan? jadu, finns mycket pinsamt jag gjort :P
Ångrar du det? kanske inte allt, men nåt ångrar jag väl.

Vad skulle du göra om du var kille för en dag? jadu, vet inte. Gå in i ett killomklädningsrum :P haha
Är du politisk? Haha, Jag jannike elleneskog. Vet knappt vad det är :P
Har du stjärnor och kajal? Nej.
Brukar du sminka dig? Ja, det brukar jag.
Vem/vilka har betytt mest för dig i ditt liv? Familjen, vänner, Tero och Alex.
Är du nöjd med ditt liv? På sätt o vis. Inte alltid.
Om inte, vad vill du ändra på? Finns mycket jag skulle vilja ändra på.
Har du stadigt sällskap? Nej, men önskar att jag hade det!!

Vad vill du jobba med? Nåt där jag blir rik.
Har du tråkigt just nu? Ja, annars skulle jag inte sitta o göra denna lista...
Vad gör livet värt att leva? De nära o kära.
Vad brukar du göra när du är ledig? Umgås med mina vänner och festa..
Vad i livet ångrar du? Finns mycket jag ångar.. Finns saker jag ångrar väldigt mycket..
Är du musikalisk? Njä, kan jag inte påstå!

Vad lyssnar du på för musik? Massa blandat :D
Kategoriserar du dig själv i någon stil? Nej, jag har min egna stil :P
Är du bortskämd? Inte enligt mig själv men enligt vissa andra.
Är du trött? njä, sådär ^^
Vad gör du i morgon? Ja, skola och sen plugga tror jag?
Brukar du komma i tid? Nej, är inte en hejjare på det :P

Vad hade du i din mun senast? Tacos :D
Har du bra kondition? Den kunde vart bättre..
När mår du bra? När jag är med de betydelsefulla i mitt liv.
När blev du fotad senast? Idag :P hehe
Kan du laga mat? Jada, riktigt duktig :P Bara jag har kokbok så :P
Vad pluggar du nu? Pluggar på medieprogramet..

Är du smart? Dum fråga, klart jag är ;D
Blir du bra på kort? Ibland så lyckas jag ^^
Är du aktiv i skolan? Beror på hur man ser det. Är duktig på att prata o skratta ^^
Vad saknar du? Kärleken och Tero.
Hade du en bra kväll idag? Jada, det hade jag. Var en anorlunda kväll =)
Din favoritdryck på kvällen? Fredag o lördagkvällar är det nog vin o cider. :P

Rakar du bena? Absolut :)
Är du nyttig? Från och med idag, så ja!
När brukar du gå och lägga dig? När ögonen inte orkar hålla sig öppna.
Vad ska du göra i sommar? Tjäna pengar, resa, sola o bada!
Projekt just nu? Hmm, få en fin kropp?
Vad borde du göra? Sova?
Vad vill du göra just nu? Kolla på gray´s med nån mysig person :P
Har du någonsin haft ett jobb? Haha, nej. Mitt första kommer i sommar xD


Idag var jag i skolan, hade historia prov & det gick väl som det gick. Efter det slutade jag o då träffa jag alex
& vi vandra lite på stan o sen gick vi till corner o sen till tandläkaren, sen åkte vi hem till honom & var där o sen
gick vi ut o filma till hans film, fick springa i skogen o ramla o se rädd ut o sen leka monster :P
Fick även hjälpa till o filma när han körde bil, för jag fick inte köra med hans bil XD haha
Ingen duktig filmare men hoppas han vart nöjd :P Sen åkte jag hem o nu sitter jag här o ska snart sova :):)

Natti på er!
// Janniii


Kommentarer
Postat av: Sofia

Meen, varför fick du inte köra bilen då? Nu tycker jag nog att han är liiiite kinkig. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback