13 Maj

Varje dag pryder jag mig själv med ett leende,
för att inte se så svart och sorgsen ut.



Jag är vilsen i denna värld.
Ibland känns det som att jag inte passar in här, att jag borde bort härifrån.
Det går inte o jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bra igen!
Fan fan fan, jag orkar inte med denna smärta..
Snart flyr jag härifrån, långt långt bort från denna värld.



Idag är det då 13 Maj och det innebär att det var ett år sen det tog slut mellan mig o Alex..
Visst saknar jag dig ibland o önskar att vi hade det som förut.
Men så är inte fallet nu. Du är en fin människa Alexander.
Du kommer alltid finnas inom mig, vad som än händer <3


I´m not the her, I´m just me.
// Jannike


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback