The day.

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mig?
5. Skulle du kunna pussa mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det!
7. Beskriv mig med ett enda ord.
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Vad påminner dig om mig?
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst,vad skulle det då vara?
11. Hur bra känner du mig?

12. När sågs vi senast?


Svara om du har tid :)


Har solat hela dagen idag! Hur skönt som helst :D O jennica har jag umgåts med också!
Alltid lika kul :)

Fundersam på varför vi egentligen slutade prata...
Jag tyckte ju det var riktigt trevligt att prata med dig om kvällarna ^^
Får börja prata igen ;) För du är ju en riktigt söt o go kille (F) =)


Kommentarer
Postat av: Dennis

1. Dennis
2. Ja
3. På fest
4. Ja, som en nära vän
5. Ja
6. Alkis ( nått öknamn ska man väl ha ;))
7. Snäll
8. Som att jag kommer ihåg det
9. Stenby
10. Få alla problem ur världen för dig
11. Bra (tror jag iaf)
12. när Alex redovisade sitt projekt tror jag

2007-06-04 @ 21:58:37
Postat av: Jacqueline

1.Jacqueline
2.Ja det klassas vi som :)
3.På skolan eller på ungdomsfestivalen, det som kom först
4.Absolut
5.Puss i pannan
6.Har dålig fantasi i dett fall XD
7.Festlig
8.Ack mitt dåliga minne :P
9.Stort leende :D
10.Vad du vill (och en kram)
11.Inte bäst i hela världen,men jag har en aning om vem du är i alla fall ;)
12.På projektredovsningen

Postat av: Jacqueline

Hur visste du att jag var där?
Jag var där och handlade med mormor och mamma XD

2007-06-08 @ 08:51:35
URL: http://kalcium.blogg.se
Postat av: Jacqueline

Jassååå,nej mormor och morfar bor i borsökna,så när vi åkte hem stannade vi till vis Stenby och handlade.
Ja just ja,det vet jag ju att du gör XD

2007-06-08 @ 13:05:29
URL: http://kalcium.blogg.se
Postat av: Jacqueline

Mittemellan bergaparken och stora badet,nära och bra när man ska bada på sommrarna :P

2007-06-08 @ 18:49:22
URL: http://kalcium.blogg.se
Postat av: Jacqueline

Tack så mycket!:D
Jag är smått nervös nu,men det kommer imorgon kan jag lova :P

2007-06-08 @ 21:52:09
URL: http://kalcium.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback