Solig sommar dag!

I fredags sov jag hos morbror o hans familj! Det var riktigt trevligt!
Grillade o satt o prata massor. Kommer gärna o sover hos er fler gånger :)

Igår var jag på fotboll på dagen och på kvällen gick jag mamma o maria till grappa
och åt :) Gott var det. Sedan gick jag ut på lotus med sofie, linn o några till :)
Det var riktigt trevligt. Kom hem där på natten nån gång och full var man. hehe

Idag har jag vart ute o solat med Jennica :) Så skönt så!!
Färg har vi allt fått ;D Du är så söt gumman, glad att ha dig som vän!
Du är en riktig vän, du är min bästa vän :D
Finns alltid här för mig. Älskar dig gumman <3


Nu sitter jag här hos Jennica o pratar en massa strunt ^^
Trevligt trevligt ;D

Du vet att du alltid finns inom mig och saknar dig som tusan!!
Love you allways <3

I miss you more than words can say.
// Janniiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback