En vän för livet <3

Alla behöver en vän och jag har en riktig vän!
En som alltid finns där, som aldrig sviker.
Du är så speciell, vill aldrig förlora dig!
Jag är så glad att jag har dig, du får mig att må så bra :)
Jennica, du är min bästaste vän ;)
Föralltid vi gums <3



Var uppe halv 8 idag! Jag o Jennica hade tvätt tid kl 8.
Så vi tvätta o efter tvätten åkte vi till tuna park med hennes mor.
Mycket trevligt! När vi kom hem börja vi fixa uteplatsen inför fredag ;)
Så nu är den så fin så :D Duktiga vi är. Även mor hennes hjälpte oss lite ;P
Och hon tyckte vi var duktiga så vi fick kexchoklad av henne ^^
Efter det gick vi upp o börja laga mat o åt ihop bara hon o jag :D
Och efter maten var vi rejält slut så vi la oss i soffan o kolla på tv
men slutade med att vi somnade kl 6 och sen vaknade vi strax efter 8
av att hennes mamma kom hem xD Har vart en underbar dag, verkligen!
Och längtar till fredag :D Då blir Jennica hela 18år :D
Då blir det till att fira det med lite dricka ;)  Men våran utgång tar vi om några helget :D



                                                                                                                                                                          

174337-4       174337-3               
                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback