En dag.

Tänkte skriva lite här idag då. Är inte så duktig på att updatera...

Igår umgicks jag med Jennica hela dagen sov även där :)
På dagen var vi på stan o fixade med saker o på kvällen kolla vi på film o tvättade :)
Så mysigt så =)

Idag har jag umgåts med jennica på dagen o sen bowlat med några på kvällen
sen var jag ju bara tvungen att springa upp till Jennica för att prata lite innan hon åker...
Hon åker ju till Helsingland o blir borta ända till söndag :O Hur ska jag klara mig?  ;P
Det ska nog gå bra, ska ju upp till henne imorgon o umgås med hennes mor :)
Ska väl bara sitta o prata lite :)


Du är oslagbar gumman! Står varandra så nära...
Tackar dig för ditt stöd. Finns alltid här för dig.
Älskar dig obeskrivligt mycket.
Jannike&Jennica, vänner för alltid <3



Hur många chanser ska jag behöva ge dig?
Jag tycker jag gett dig enormt många, mitt inre orkar inte mer...
När du är arg finns inga gränser och det skärmer mig....


over and out.
// Janniii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback