KOM HEM!!!

Bara en jobbar dag kvar på denna vecka..
Det går faktiskt snabbt, efter dagen imorgon har jag jobbat 2 veckor o då är det bara halva tiden kvar =)
Fast idag måste vart den värsta o segaste dagen på jobbet!
Iaf, enligt mig o Fia!! Hon var sjuk o jag hade ont överallt det hade nog hon med, vi var trötta o jag hade blött näsblod o fick ont i huvudet!!! Bläää.

I helgen vet jag inte vad som händer... Tar den som den kommer :)
hoppas på att få träffa Jennica på söndag =)

Det är sjukt hur mycket jag saknar dig! Du har vart borta alldelles för länge nu :(
Har ju knappt pratat något med varandra under denna tid du vart borta!
Jag finns här hemma o väntar på dig, ingen annan har tagit din plats under tiden!! :)
Saknar dig hur mycket som helst och älskar dig gumman!
Nu får du komma hem!! :)  Bästa vänne föralltid! <3


- Bror säger: Ser det ut som att jag bryr mig!?
- Jannike säger: Jaa, det gör det!
- Bror säger: Då har du inte sett mitt allvarliga ansikte!

haha, var lite kul fakitkst ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback