Hoppas, tror o vill...

Denna helg har vart bra!

Ifredags när jag kom hem från jobbet så var ingen hemma dom hade åkt till Öland,
så jag gick upp till Jennica för att säga hejdå till henne.. Även hon åkte i fredags :(
Kommer sakna dig gumman! bara 5 dagar kvar tills du är hemma igen nu ;D

Senare på kvällen gick jag o sofie o johanna ut på lotus o sen perongen där jag även träffade micke.
Där var vi tills det stängde och sen promenerade jag en bit o sen åkte jag hem och sov.
Dagen efter var det bilskolan på dagen sen fira kusinen o sen hem till sofie o grilla.
Sen gick vi ut på lotus o var mindre kul än på fredagen men det dög =)
Kom hem med 2 bussen och då var det till att sova nästan :P
Och söndagen vart det bilskolan igen ^^

Och sen vart det lugnt resten av söndagen eftersom jag skulle upp o jobba på måndagen igen...
Det är jobbigt att gå upp så tidigt på morgonen men får tänka att det ger pengar xD haha!

Nu ska jag duscha sen sova! Jobbet kallar imorgon ;D
// Jannii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback