Grym helg <3

Vilken helg... Så perfekt ;D

Ifredags jobbade jag var hemma vid 2 då duscha jag sen sprang jag upp till Jennica o fixa mig o så...
Sen vid 5 - 6 börja vi dricka med Helena o hennes vän sen vid 9 åkte vi med bussen till stan o gick till Lotus =)
Där hade vi riktigt trevligt, träffa massa folk där =) när det stängde gick vi till strömsholmen o satt där sen åkte vi hem o var hemma vid 3 - halv 4 och inte gick vi o sov då inte utan vi fortsatte festa, dansa och mycket annat!
Humöret var på topp hela kvällen :D En kväll att minnas! Måste bara säga det också att Helena fyllde i fredags! =)
Vi somnade vid 7 nån gång och bra fulla var vi då (a) haha!
I lördags fira vi helena på eftermiddagen sen på kvällen hade jag och Jennica filmkväll, hur mysigt som helst!
Somnade vid 1 nån gång och trötta var vi då vill jag lova! Hade vart uppe 25 och en halv timme i fredags xD hehe
Och idag har vi bara tagit det lungt, pratat och sen spelat lite fotboll med små "bröderna" :)

Tack för en toppen kväll <3

Så skönt att ha dig vid min sida!
Bästa vänner för alltid. Jennica o Jannike så är det bara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback