Idreeee !!!


Ni har gjort mig starkare och fått mig att tänka på ett helt annat sätt nu!
Att umgås med er får mig att må bra, i eran närvaro kan jag vara glad på riktigt!
Ni ska veta att det betyder mycket för mig att ha er som vänner...
Så som ni finns där för mig finns jag här för er :)
Ni är guld värda tjejer <3



Genom att gör en sån liten sak fick du en mig att känna en stor lättnad...
Känner att jag har inget att irritera mig på nu så resan kommer bli toppen =)
Vi kommer ses, hälsa o kanske byta några ord men vi behöver inte gå hand i hand där :)
Med tiden lär vi märka om vi blir vänner igen eller inte...
Kan ta dagar, veckor eller månader, men att stressa på är onödigt.
Bara låta tiden gå, vi lär märka i sluändan hur det blir :)
Du är alltid speciell, som vän, pojkvän eller som ovän!,
Du har alltid en plats inom mig :)


Idre på torsdag :D Fyfan, vad röj :D
Friida, Hannsi och Elin, vi kommer vara bäst ;) <3

Nu ska jag packa lite sen sussa :)
//Janniike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback