Julafton...

Då är det julafton imorgon... Känns inte alls som det =/
Finns ingen julkänsla alls...


Min bror har inte blivit bättre.. Och doktorn tycker det är konstigt eftersom han
har fått så starkt penselin så borde allt blivit bättre nu...
Så stackaren får inte komma hem på julafton =/
Jag är så orlolig över honom... Jag vill att han ska bli bra igen!
Jag saknar min bror här hemma!
Det är jobbigt att se dig sådär.. Snälla, bli bra igen!

Ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen för det gör så ont inom mig...
Är så orolig att det inte ska bli bra! Du är min ända o bästa bror!
Finns här för dig, alltid! <3


Nu ska jag sova.. Ska upp tidigt imorgon o åka upp till bror min på sjukhuset :)
Har inte sett honom på hela dagen och nog allt saknar jag honom!
Sov så gott på er där ute!

Älskar dig, bror! <3
// Ninni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback