Jul´lov

Jag uppdaterar inte så bra här men har inte haft tid att skriva här..

Nu är det jullov... Visst är det skönt att vara ledig från skolan men
första dagen på jullovet var min bror stvungen att åka upp till akuten.... Inte lika kul.
Han har inte fått kommit hem än o han blir nog kvar där över julafton också... Stackare!
Hans blindtarm hade brustit så han har fått ut någe gift i blodet o för tillfället verkar han inte bli bättre...
Han har fortfarande hög feber o ont som tusan! Tycker så synd om honom!
Och nog allt är man orolig över honom... Vill ju att han ska bli bra igen!
Du är ju så liten men ändå så stor... Jobbigt att se dig såhär.. Ska upp o hälsa på dig snart!
Hoppas på att du blivit lite bättre idag :)
Finns här vid din sida, jonatan! <3
//Din stora syster!


Nu ska jag fixa mig så att jag kan åka upp till honom.. Och antaligen blir det jul firande på sjukhuset!
Ha de bra alla där ute!

Finns alltid här för dig!
// Ninni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback