Annorlunda jul

Igår var det julafton.. Annorlunda är det rätta ordet för den dagen/kvällen!
Ingen jul känsla alls! Men är glad att min bror fick komma hem ett litet tag iaf!

Dagen började med att jag o mamma åkte upp till bror min på sjukhuset vid 8 på morgonen!
Sen var vi där o åt lite frukost o bara tog det allmänt lugnt.. Sjukhus tomten kom med pressent till mig o min bror.
Vi fick en varsin bio biljett! =) Sen var min bror tvungen att åka ner o rungta magen o efter det fick han vänta på svaren o sen fick han en slang i magen o sitt penselin dropp o sen fick han komma hem ett tag så jag o min kusin umgicks med honom men sen var han tvungen att åka tillbaka till sjukhuset o jag o Jossan gick över
till tobbe o spela spel o kolla på film sen var vi hemma vid 2 på natten nån gång o då åt vi lite sen somna vi gott ^^
En konstig jul men jag fick iaf fira den med min bror o mor o far =) Och tack för alla julklappar!



Nu håller jag tummarna på att du ska bli bra igen bror! Saknar dig som tusan här hemma!
Älskar dig gubben <3


In med det nya och ut med det gammla ^^
// Ninni

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Dags för en uppdatering ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback