Sommarens sista suck...

Ja, då har ännu en helg gått...
Var sommarens sista suck i helgen. Hade riktigt trevligt.
I fredags åkte jag hem till Fiia vid 7 tiden för hon o jag skulle parta..
kl 9 till halv 10 kom vi på att vi kanske borde börja dricka så vi satte igång med öl spelet ;D
efter ca en halvtimme var drickan slut o vi var igång ^^ Vi dansade tog kort, platta hår o var allmänt snurriga :P
Till slut begav vi oss ner mot stan där vi träffade lite folk =) Sen skulle vi till öltältet vid strömsholm men var sån skit
musik där så vi gick till den engelska krogen som ligger borta vid fontänen på torget nästan :P
Där var Fiias, Ossi med hans 3 vänner så vi satt där o drack ett tag sen gick vi en sväng sen gick vi hem o sov!

På lördagen vaknade vi o lagade macaronipytt till frukost o sen fixa vi oss o gick ner på stan för att shoppa!
Vi gick o gick o gick men hitta inte ett skit!, vart deprimerade då så vi stannade på 21:ans café och börja tänka
om vi skulle fika, äta en macka eller luncha.... Efter 10-15mins velande så bestämde vi oss för att luncha :)
Vart en bakad potatis med kycklingröra och vitlöks bröd =) Efter det gick vi till Duka och då insåg vi att vi verkligen var desperata efter att få köpa nåt så vi åkte till tuna park för att hitta nåt där =) Och ÄNTLIGEN! Vi hittade saker där!
Jag köpte en svart sjal med döskallar på o ett svart linne =) Sen när Tuna stängde så åkte jag hem till mig o Fia till sitt. Sen vid kvart över 8 kom jag till henne igen o vi fick skjuts ner på stan till 9 då Dave spelade som vi skulle kolla på =) Eftersom vincent spelar där.. Dom var faktiskt bra :) Efter det gick vi till kebad hörnet som Fia sa ;P (kebab huset) .... Efter det gick vi till perongen o linda in oss i filtar o satt under infravärmen som inte ens var på! hehe Dit kom även Ossi men efter ett tag så vart det för kallt så vi gick hem o sov istället!
Riktigt skönt!

Och idag har jag inte gjort så mycket, vaknade umgicks med Fia ett tag sen körde jag henne till ekeby sen
åkte jag hem o tog det lugnt sen gick jag upp till Jennica o vi gick ut o sprang =) Denna gång slog vi på stort o sprang 2 varv i sogen så det blev 1 mil :D Mera träning blir det denna vecka! Skönt att vi satt igång igen :)
Och vårat andra grej vi slutat med har ju också gått väldigt bra! :D Så stolta över oss Jennica ;)

Nu ska jag göra några sit upps sen duscha o sen sova =)
Ringer dig imorgon Jennica ;);)


Du finns inom mig. <3
// Janniii

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Den där bakade potatisen lät inte helt fel,och jag måste bara påpeka att du är extremt hurtig nu om ni springer 1 mil :P

Postat av: Jacqueline

Ja jag tror det är du som inspirerat mig till att gå ;)
Ja du min mor och jag gjorde en deal som involverar storstädning,men än så länge funkar det :P

2007-08-27 @ 15:34:10
URL: http://kalcium.blogg.se
Postat av: Jacqueline

Haha ja,jag brukade också vänta på att min mor ville storstäda mitt rum,men det funkar inte så bra nu när man ska vara "vuxen" XD

2007-08-28 @ 11:26:41
URL: http://kalcium.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback