Skola igen!

Har märkt att jag inte är så duktig på att andvända denna blogg :P
Ska försöka bättra mig =)


Torsdag till måndag har jag vart kattvarkt åt Fiias söta katt agnes ;D
Har även bott där hemma :) Helgen har vart bra :) Vart nere på stan o kollat lite
och sen har jag vart på fest vid klosterkyrka :) Så det har har vart en bra helg =)

Och i måndags började skolan... Kul att se alla men vill ändå ha längre lov !!
Har även börjat springa med Jennica, igår var vi ute och sprang 5km och samma gjorde vi idag =)
Så skönt så skönt! Springning imorgon o på torsdag med sen blir det uppehåll till söndag eller måndag =)
Så duktiga vi är Jennica ;D hehe

Har klarat teorin för nån eller några veckor sen =) Känndes skönt!
Och imorgon har man halkbana och är lite nervös över det .... hehe
Men hoppas att det är går bra för då är det bara uppkörning kvar :D
Längtar tills jag får körkortet !!!! :D

På fredag är det löning och endast 3 månader kvar tills jag åker iväg till thailand :D
Men vill ta nån sista minuten nu i typ september nåt eftersom sommaren i Sverige var så piss dålig!!
Annars får man fusk sola ;P hehe ´

Natti natti <3
// Janniiii


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Grattis till teorin duktiga du!! :D
Men fy vad hurtigt att springa så mycket XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback