en helg till

Dags att uppdatera =)


I fredags åkte jag hem till Elin och åt jätte god mat och kolla på film och efter filmen satt vi ute på hennes ute plats med filtar o massa tända ljus och bara prata massor =) Hur mysigt som helst :D Sov även där.

På lördagen på dagen segade jag med Jennica, vi var bara uppe hos henne o tog det lugnt och så kolla vi på familjen är värre =)
På kvällen skulle hon iväg och jag vart rastlös.... Men då dök min räddare upp, Johanna ;D
Så hon o hennes 3 killkompisar kom o hämta mig vid ica vid halv 11 och vi drog på fest =)
Det var trevligt det :) Kom hem vid halv 2 och då festade mamma och dom så jag gick till dom o drack vin o goda drinkar och prata o dansa :) riktigt trevligt.. Jag o faster min satt uppe till halv 7 - 7 och bara prata :)

Idag ringde Fiiia och väckte mig sen åkte jag o hämta henne och när hon kom börja vi baka bullar, börja vid halv 2 typ och vid 5 - halv 6 var vi klara xD råkade bli lite fel en gång (a) Men kul hade vi ^^

Sa även att vi måste ha en bussardag någon dag ;D haha!

" Här sitter jag och strösslar bullar "

Nu får det vara slut på skrivandet handen håller på att somna :p hehe

Morbror, Jag saknar dig. ♥
// Janniiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback