1 mil, festande o sthlm!

Idag ska man till vilsta med skolan o gå en mil...
Lite motion är inte helt fel :) Ska gå med Elin :)

Och ikväll kanske jag ska dricka lite :) Sen imorgon åker jag o Fia till Sthlm o ska bli fotade :D
Ska bli kul att bli sminkad o fotad ^^ Sendan vet jag inte vad som händer resten av helgen ....

Igår var jag och sola med Jennica ;) Och på kvällen satt jag nästan bara vid datan o prata med folk!
Inte likt mig att sitta en hel kväll framför datan xD Men har man trevligt folk att prata med så går det ;)
Pratade även med Marina och vi ska försöka ta en fika nån dag också =)  Som vi sa;
"Vi är fria tjejer som får gör som vi själva vill" Den tyckte jag lätt bra ;) hehe

Nää, nu ska jag platta håret o sminka mig lite... Kanske skriver mer senare!


En bra låt: Billy Talent - Red flag


Du får mig att känna mig speciell. <3
// Jannike

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

oh den där milen har jag också gått,trevlig backe som kom eller hur ;)

Postat av: Jacqueline

jo dem var ju rätt många,men det var den branta jag syftade på :P

2007-09-02 @ 22:15:16
URL: http://kalcium.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback